ƒо кожного патрул¤ прикр≥плений л≥дер - людина, що пропонуЇ напр¤мки роботи, орган≥затор р≥зних заход≥в (пох≥д у л≥с ≥ т.д.). Ћ≥дером стаЇ людина п≥сл¤ 18 рок≥в, що пробула в орган≥зац≥њ не менш 1 року ≥ зарекомендувала себе з гарноњ сторони. ѕатрул≥ утворюють загони - 2-4 патрул¤ приблизно р≥вного в≥ку, що знаход¤тьс¤ на одн≥й скаутськ≥й ступ≥н≥.
ѕатрул≥ вибирають соб≥ день дл¤ збор≥в, звичайно один раз у тиждень, але к≥льк≥сть ≥ пер≥од можуть зм≥нюватис¤. Ќа зборах патрул≥в учасники займаютьс¤ своњми завданн¤ми, наприклад:
- орган≥зац≥¤ походу в л≥с, гори ≥ т.д.;
- здача р≥зних тест≥в;
- п≥дготовка ≥ захист спец≥альних проект≥в;
ƒл¤ того, щоб стати скаутом, людина повинна пройти певну програму. ѕ≥д програмою маЇтьс¤ на уваз≥ ознайомленн¤ з≥ скаутським рухом, скаутськими законами, правилами, традиц≥¤ми, а також здача тест≥в, ¤к≥ повинен знати кожен скаут на початковому р≥вн≥. ÷е робитьс¤ дл¤ того, щоб новачок зм≥г визначитис¤, потр≥бно йому це чи н≥, чи подобаЇтьс¤ йому тут ≥, ¤кщо в≥н вир≥шуЇ вступити в орган≥зац≥ю, щоб в≥н не почував себе "одинаком". ƒл¤ здач≥ тест≥в, освоЇнню "теор≥њ" на допомогу знову прибулому приход¤ть його майбутн≥ партнери, його л≥дер - п≥дготовка не Ї ≥ндив≥дуальним процесом. ” випадку усп≥шноњ здач≥ тест≥в новачка, патруль даЇ йому рекомендац≥ю, ≥ його урочисто приймають у скаути, п≥сл¤ чого людина може носити скаутську форму ≥ знаки орган≥зац≥њ, в≥ддавати скаутський салют. —тавши скаутом, у залежност≥ в≥д в≥ку, новачок стаЇ сл≥допитом (11-13), або шукачем (14-16). ÷е так зван≥ "скаутськ≥ ступ≥н≥". „им вище скаутська ступ≥нь, тим складн≥ш≥ тести, тим б≥льшими знанн¤ми та навичками повинен волод≥ти скаут.
“очно так само орган≥зована робота у вовчен¤т, т≥льки зам≥сть патрул≥в у них - зграњ, ≥нша програма, що передбачаЇ особливост≥ в≥ку, ≥нш≥ назви ступ≥ней. Ќа зборах патрул≥в вовчен¤та учать п≥сн≥, д≥знаютьс¤ багато нового, робл¤ть р≥зн≥ вироби ≥ т.д.
” роверскому загон≥ патрул≥в немаЇ - тут займаютьс¤ п≥дготовкою програм, табор≥в дл¤ молодших ≥ ≥нших орган≥зац≥йних питань.
” ц≥лому ж ус≥ програми скаутинга спр¤мован≥ на п≥знанн¤ природи, удосконаленню ф≥зично ≥ духовно, на р≥ст особистост≥. ѕрограми передбачають спец≥альн≥ тести, завданн¤, заходи, л≥сов≥ табори ≥ т.д. р≥м основноњ програми, ≥снують ≥ другор¤дн≥. Ќими Ї скаутськ≥ спец≥альност≥. —пец≥альностей багато: починаючи в≥д кухар¤ ≥ зак≥нчуючи перекладачем (усього њх близько 25).
ќдержанн¤ спец≥альност≥ передбачаЇ здачу де¤коњ програми, що враховуЇ специф≥ку спец≥альност≥.
—в≥товий та наш особистий досв≥д св≥дчить про те, що така система роботи з д≥тьми ц≥кава дл¤ них ≥ найб≥льш ефективна дл¤ одержанн¤ нових знань.
|